سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا و معایب روشهای مختلف ثبت شرکت اسلواکی در زمینه کارواش (1)

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه کارواش از روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در مقاله « راه اندازی کارواش از طریق ثبت شرکت اسلواکی » تلاش کردیم که به کلیت این روش‌ها اشاره کنیم. اگر مقاله مذکور را مطالعه کنید مشاهده خواهید کرد که به طور کلی سه روش برای راه اندازی بیزنس کارواش در اسلواکی وجود دارد و از هر سه روش هم امکان اخذ اقامت اسلواکی وجود دارد. در ادامه به این سه روش اشاره می‌کنیم و سپس سراغ اصل مطلب یعنی مزایا و معایب هر کدام از روش‌ها می‌رویم:

  1. برندسازی
  2. راه اندازی شعبه‌ای از کارواش خودتان در اسلواکی
  3. روش فرنچایز یا اخذ نمایندگی یک برند معتبر

راه اندازی کارواش از طریق برندسازی چه مزایا و معایبی دارد؟

  1. شاید خیلی زود به فروش برسید ولی معمولاً زمان می‌برد: برندسازی یکی از بهترین روش‌هایی است که برای ثبت شرکت اسلواکی وجود دارد و از سوی متخصصان زیادی توصیه می‌شود. شاید خیلی از مشتریان به برند شما توجه نکنند و در صورتی که کیفیت خدمات شما را ببینند خیلی زود مشتاق استفاده از خدمات شما شوند.

در صورتی که از این روش شرکت خود را راه اندازی کنید ممکن است کمی طول بکشد تا مشتریان شما زیاد شوند و درآمد شما افزایش یابد و همین یکی از معایبی است که متخصصان و کارشناسان در مورد این روش بیان می‌کنند.

  1. در برندسازی همه درآمدها از آن خودتان است و به هیچ کسی بدهکار نیستید: یکی از مزایایی که در مورد برندسازی وجود دارد این است که همه درآمدها از آن خودتان است و نیازی نیست که بخشی از درآمد خودتان را به کسی بدهید. از این جهت برندسازی خوب است؛ شاید دیر به هدف خود برسید ولی مطمئناً با تلاش و کوشش خواهید رسید.
  2. بازاریابی و تبلیغات را دست کم نگیرید: یکی از مشکلاتی که در ثبت شرکت اسلواکی از طریق برندسازی وجود دارد این است که از صفر تا صد مسئولیت‌ها با خودتان است. خودتان باید بهترین امکانات، ابزارها و غیره را خریداری کنید، خودتان باید تبلیغ کنید و برند خودتان را به معروفیت برسانید. این تبلیغات و بازاریابی قاعدتاً هزینه‌هایی دارد که باید بپردازید تا به درآمد دلخواه خودتان برسید.

یورو اقامت در تمامی مراحل ثبت شرکت اسلواکی همراه شماست نگران نباشید!

موسسه یورو اقامت فعالیت خوبی در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی داشته است و به همین خاطر می‌تواند در تمامی مراحل راه اندازی کارواش در کنار شما باشد. پس هیچ جای نگرانی وجود ندارد. کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا متخصصان تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. همچنین در صورتی که تمایل دارید به مزایا و معایب سایر روش‌ها آشنا شوید، کافی است روی « مزایا و معایب روش‌های مختلف ثبت شرکت اسلواکی در زمینه کارواش (2) » کلیک کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913