سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا و معایب روشهای مختلف ثبت شرکت اسلواکی در زمینه کارواش (2)

در مقاله « مزایا و معایب روش‌های مختلف ثبت شرکت اسلواکی در زمینه کارواش (1) » تلاش کردیم که به مزایا و معایب راه اندازی کسب و کار کارواش در اسلواکی از روش برندسازی بپردازیم. این مقاله به روش فرنچایز تعلق دارد و می‌خواهیم به یکی از بهترین و پردرآمدترین روش‌های راه اندازی بیزنس در کشور اسلواکی اشاره کنیم که امکان اخذ اقامت اسلواکی هم از طریق آن وجود دارد.

راه انداختن کارواش از روش فرنچایز مزایا و معایب خاص خود را دارد

  1. درآمد کسب و کار کارواش از روش فرنچایز واقعاً عالی است: ثبت شرکت اسلواکی  از طریق فرنچایز درآمد بسیار خوبی دارد؛ زیرا در این روش برند شما معروف است و همه می‌دانند که خدماتی که شما در کسب و کار خود ارائه می‌دهید، واقعاً باکیفیت و منحصر به فرد است.
  2. در روش فرنچایز مشتری خیلی زود به شما اعتماد می‌کند: در روش فرنچایز همه برند شما را می‌شناسند و به همین خاطر خیلی زود به شما اعتماد می‌کنند. ممکن است برخی از شهروندان در مورد برند شما چیزی ندانند که با یک سری تبلیغات در سطح شهر و شبکه‌های اجتماعی نظر آن‌ها را هم جلب خواهید کرد.
  3. در روش فرنچایز بخشی از درآمد شما به صاحب برند تعلق دارد: در روش فرنچایز شما می‌خواهید که از اعتبار یک برند دیگر برای رسیدن به درآمد استفاده کنید و در عوض می‌پذیرید که در ازای این کار بخشی از درآمد خود را در بازه‌های زمانی مشخص به صاحب برند ارائه دهید. برخی از کارشناسان و متخصصان ثبت شرکت اسلواکی  این موضوع را تنها عیب این روش می‌دانند.
  4. هزینه تبلیغات در روش فرنچایز خیلی کمتر از سایر روش‌ها است: مزیت ثبت شرکت اسلواکی  از طریق فرنچایز این است که می‌توانید با خاطر آسوده کار خود را بکنید؛ زیرا برند اصلی وقتی برای خودش تبلیغ می‌کند در واقع دارد برای شما هم تبلیغ می‌‎کند. بنابراین نیازی نیست که هزینه چندانی برای تبلیغات صرف کنید.

یورو اقامت؛ بهترین موسسه برای ثبت شرکت اسلواکی  در زمینه فرنچایز

یورو اقامت به بسیاری از متقاضیان راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت اسلواکی توصیه می‌کند که کسب و کار خود را از روش فرنچایز راه اندازی کنند؛ زیرا خیلی سریع به درآمد می‌رسند. این موسسه در تمامی جلسات مذاکره فرنچایز در کنار شما خواهد بود تا بتوانید قراردادی کاملاً قانونی، هوشمندانه و منصفانه را با برند اصلی منعقد کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913