سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی آتلیه عکاسی در این کشور

ثبت شرکت اسلواکی  در زمینه‌های مختلفی از جمله آتلیه عکاسی پرطرفدار است. مناظر و زیبایی‌های طبیعی که در این کشور وجود دارد و همچنین تعداد بالای گردشگرانی که به این کشور می‌آیند این فرصت را برای کارآفرینان و سرمایه‌‎گذاران فراهم کرده است که با راه اندازی یک آتلیه عکاسی در این کشور هم درآمد بالایی کسب کنند و هم اقامت اسلواکی را دریافت نمایند.

این مقاله با تمرکز بر شیوه ثبت شرکت اسلواکی  و روش‌های مختلف راه اندازی آتلیه عکاسی در این کشور نوشته شده است تا کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بتوانند با دیدی باز و ذهنی روشن روش مورد علاقه خود برای راه اندازی کسب و کار در اسلواکی را پیدا کنند و درآمد مورد نظر خود را در این کشور رقم بزنند.

روش‌های ثبت شرکت اسلواکی  در زمینه آتلیه عکاسی

راه اندازی آتلیه عکاسی در اسلواکی کسب و کاری است که می‌تواند از نظر درآمد فوق‌العاده پربار و رضایت‌بخش باشد. روش‌های مختلفی برای ثبت شرکت اسلواکی  در این زمینه وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است:

  • راه اندازی شعبه‌ای از آتلیه عکاسی خودتان در اسلواکی
  • راه اندازی یک برند جدید در زمینه عکاسی در اسلواکی
  • اخذ نمایندگی یک برند معتبر و معروف در زمینه عکاسی (فرنچایز)

هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خودش را دارد و درآمد حاصل از آن‌ها به هیچ عنوان یکسان نیست. به همین خاطر موسسه یورو اقامت مجموعه‌ای از بهترین مشاوران و متخصصان را به کار گرفته است تا بتوانند بهترین شیوه ممکن برای راه اندازی هر کسب و کار در این کشور را به تمامی متقاضیان نشان دهند.

تفاوت برندسازی و فرنچایز برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه آتلیه عکاسی

برندسازی و فرنچایز دو روش اصلی برای راه اندازی کسب و کار در کشور اسلواکی هستند و هر یک مزایا و معایب مخصوص به خودشان را دارند. در برندسازی تمامی درآمد متعلق به خودتان است ولی در فرنچایز باید بخشی از درآمد خود را به صاحب برند بدهید.

در برندسازی ممکن است مدت‌ها طول بکشد تا مشتریان به برند شما اعتماد کنند و به درآمد رویایی خودتان دست پیدا کنید ولی در فرنچایز مشتریان برند شما را می‌شناسند و خیلی راحت به شما و برندتان اعتماد می‌کنند و به همین خاطر خیلی سریع به درآمد مورد نظر خود خواهید رسید.

در صورتی که تصمیم دارید یک آتلیه عکاسی در اسلواکی راه بیندازید و بین برندسازی و فرنچایز مردد هستید، کافی است تلفن را بردارید و از متخصصان ثبت شرکت اسلواکی  مشورت بگیرید. این افراد تمامی اطلاعات لازم را در مورد راه اندازی بیزنس و اخذ اقامت اسلواکی در اختیار شما قرار خواهند داد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913