سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابتداییترین مزایای ثبت شرکت اسلواکی (3)

ثبت شرکت اسلواکی طرفداران زیادی در بین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران دارد. کارآفرینان به راحتی و پس از پشت سر گذاشتن مراحل ثبت شرکت اسلواکیمی‌توانند برای اخذ اقامت اسلواکی اقدام کنند و از تمامی مزایای راه اندازی کسب و کار در این کشور بهره‌مند شوند. در ادامه این مطلب تصمیم داریم به ابتدایی‌ترین مزایای راه اندازی کسب و کار در اسلواکی اشاره کنیم تا کارآفرینان و سرمایه‌گذاران علاقمند بتوانند با آگاهی و هوشیاری کامل کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنند.

چند مورد از مزایایی که پس از ثبت شرکت اسلواکی در دسترس شما خواهد بود

1. تجارت آزاد و بدون مالیات بر ارزش افزوده در منطقه اتحادیه اروپا

یکی از مزایای مهم و اساسیثبت شرکت اسلواکی این است که می‌توانید از مزایای تجارت آزاد و بدون نیاز به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در منطقه اتحادیه اروپا بهره‌مند شوید.

فرض کنید که شرکت خود را در اسلواکی راه‌ اندازی کرده‌اید و محصول خاصی را در این کشور تولید می‌کنند. یک مشتری از آلمان با شما تماس می‌گیرد و از شما می‌خواهد مقدار قابل توجهی از محصول خود را برای او ارسال کنید. از آن‌جا که هر دو کشور در اتحادیه اروپا هستند، می‌توانید به صورت آزاد و بدون پرداخت مالیات بر ارزش افزوده محصول را برای وی ارسال کنید.

2. ارز رایج کشور اسلواکی یورو است و این یعنی نیازی به تبدیل ارز ندارید

یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت اسلواکی این است که ارز رایج این کشور یورو است. همان‌گونه که می‌دانید یورو و دلار در کشورهای مختلف دنیا اعتبار دارد و هنگام معامله، خرید و فروش هیچ تیازی به تبدیل ارز نخواهید داشت.

تلاش دولت اسلواکی این بوده است که تا حد امکان تجارت و کسب و کار را در کشور خود رونق و توسعه دهد و در این زمینه به موفقیت‌های زیادی رسیده است. امروز ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی به یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تبدیل شده است و بسیاری تمایل دارند که کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنند.

موسسه یورو اقامت به عنوان کی یاز مراکز فعال و تأثیرگذار در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی می‌کوشد که بهترین خدمات ممکن را در زمینه راه اندازی کسب و کار به متقاضیان ارائه دهد. یکی از مهم‌ترین خدمات این موسسه، مشاوره است. در صورتی که تمایل دارید سوالات خود را در مورد راه اندازی بیزنس در اسلواکی مطرح کنید، کافی است از طریق شماره‌های موجود در سایت با متخصصان یورو اقامت تماس بگیرید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913